Przeciwdziałanie nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych pod kątem obowiązków sprawozdawczych

Przeciwdziałanie nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych pod kątem obowiązków sprawozdawczych

Przeciwdziałanie nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych pod kątem obowiązków sprawozdawczych
Szczegóły szkolenia
Program: 1. Podstawy prawne – zakres obowiązywania 2. Pojęcie transakcji handlowej 3. Badanie statusu przedsiębiorcy – limity zatrudnienia i dane finansowe – zmiana statusu – przedsiębiorstwa samodzielne, powiązane i partnerskie 4. Terminy przewidziane w ustawie: – terminy, od których nalicza się odsetki – maksymalne terminy płatności 5. Świadczenie pieniężne następujące częściami 6. Postanowienia i klauzule umowne 7. Rekompensata za odzyskiwanie należności 8. Sprawozdanie o praktykach płatniczych 9. Sankcje

Szkolenie: on-line

Termin:
nowy termin wkrótce

Godziny:
13:00 – 15:00

Cena:
190 zł netto
(+ 23% VAT) / os

Rabat:
10% przy zapisie najpóźniej 2 tygodnie przed szkoleniem

Dodatkowe informacje:
› wydarzenie realizowane na żywo
› aktualności, zmiany, praktyczne podejście
› indywidualne konsultacje z trenerem przez dwa tygodnie po wydarzeniu
› dostęp do nagrania po zakończeniu szkolenia
› certyfikat

Zapisz się na szkolenie w wygodnej
dla Ciebie formie:

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Zadzwoń lub napisz nam wiadomość

Opinie uczestników

Szkolenia ICT Sp. z o. o. są zawsze bardzo profesjonalnie prowadzone. Szkoleniowcy posiadają ogromną wiedzę, którą starają się nam przekazać jak najlepiej. Zawsze możemy liczyć na materiały oraz wyczerpujące odpowiedzi. Polecam wszystkim.
Urszula Pacześniak
Główny Księgowy, Prime Project Sp. z o. o.
Bardzo profesjonalnie prowadzone szkolenia! Prowadzący są zawsze bardzo dobrze przygotowani, dysponują imponującą wiedzą zarówno merytoryczną, jak i praktyczną, wykazują wnikliwą znajomość tematu oraz zaangażowanie. Serdecznie Polecam!
Renata Magnowska
Ekspert ds. cen transferowych, Wienerberger i Semmelrock
Przekazana wiedza jak zawsze na wysokim poziome, to cenne.
Anna Suchanecka
Główna księgowa, NOVO S. A.
Prowadzący szkolenie:

Piotr Perkowski

Doradca podatkowy. Absolwent studiów licencjackich i magisterskich w Szkole Głównej Handlowej na kierunku finanse i rachunkowość oraz podyplomowych studiów z zakresu prawa podatkowego ukończonych na Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalizuje się w zakresie podatków dochodowych i cen transferowych.

Wieloletnie doświadczenie praktyczne w obszarze podatków zdobyte podczas pracy w wiodących firmach doradczych oraz na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych w wewnętrznych działach podatkowych największych polskich i zagranicznych firm w branżach takich jak telekomunikacja, handel detaliczny czy energetyka. W trakcie kariery zawodowej uczestniczył w przeglądach podatkowych i projektach due dilligence, prowadził szkolenia podatkowe, sporządzał opinie, raporty, przygotowywał wnioski o wydanie interpretacji indywidualnych i pisma procesowe oraz wdrażał wewnętrzne procedury i instrukcje podatkowe

Formularz zapisu na szkolenie

Wolisz zapisać się telefonicznie?

[]
1 Step 1
Nazwa Firmy
NIP
Imię i nazwisko
Ulica / numer
Kod pocztowy
Miejscowość
Telefon
call
Faktura VAT
TakNie
Czy przesłać fakturę VAT drogą elektroniczną?
Czy przesłać fakturę VAT pocztą?
Kod rabatowy
0 /
Uczestnicy
ImięNazwiskoTelefonEmail
×
(1)
Uwagi
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *